(*´Д`)=3ハァ・・・ Random girl. Might use her for MAGE shop npc

(*´Д`)=3ハァ・・・ Random girl. Might use her for MAGE shop npc

trying one layer painting again. one bad thing about photoshop is no instant flip horizontal without using actions

trying one layer painting again. one bad thing about photoshop is no instant flip horizontal without using actions

"Do you draw what you look like" meme

Yeah, cause I love my eyeliners (⊙ヮ⊙)

i thought i uploaded this????

i thought i uploaded this????

For those MAGE kids attending Anime-Expo. Limited Stock…. :^)

Grab from Table D7 if you can

hanna again

hanna again

liar-liars’ peafowl revamp doodle. 

liar-liars’ peafowl revamp doodle. 

hisa

hisa

( girls in miniskirts )

( girls in miniskirts )

delightful devils—-

delightful devils—-

ronotanjoubia:

From saraCHU
Theotan  pink babe

ronotanjoubia:

From saraCHU

Theotan :iconhugguhplz: pink babe

Help a bro out!

bakayuumi:

LOL hi it’s me how’s everyone?—/BRICKED

ok sooooooo briefly updating life situation: moved from Barcelona to Chile to study and everything seemed awesome until I went to withdraw money today and realized I have 0€ in my account :iconidontknowanymoreplz: 
*yep, my bad

SO i’m going to open commissions again cause you know I need to pay for food and art supplies :iconkermityayplz:

COMMISION INFO HERE


All my commission information is there so PLEASE, PLEASE, PLEASE either send me a note or share this / reblog on tumblr, idk help a bro out okay? Thanks in advance! :iconjunesplz:

(On the a side note if you have your commissions opened, please tell me so I spam others as well)

ameru:

ameru:

HI!! Thank you for 7000 followers \o/!!!!!! I’m really intimidated and floored tbh.. Thank you for everyone’s messages and comments, likes and reblogs <33 I’m really grateful for everyone’s support! 
I’ve been meaning to let go of this set for a while, and I think now is a good occasion! This was very lightly used, so almost brand new!
Rules for giveaway
ends Thursday 17th april 2014
must be a follower
one reblog, one like only
please have inbox open!!
Thank you guys!! <33

lmfao im so bad at reblogging, TWO DAYS LEFT!!!!

ameru:

ameru:

HI!! Thank you for 7000 followers \o/!!!!!! I’m really intimidated and floored tbh.. Thank you for everyone’s messages and comments, likes and reblogs <33 I’m really grateful for everyone’s support!

I’ve been meaning to let go of this set for a while, and I think now is a good occasion! This was very lightly used, so almost brand new!

Rules for giveaway

  • ends Thursday 17th april 2014
  • must be a follower
  • one reblog, one like only
  • please have inbox open!!

Thank you guys!! <33

lmfao im so bad at reblogging, TWO DAYS LEFT!!!!

More mage stuff

More mage stuff

rough sketch of little snowdrop. 

rough sketch of little snowdrop.